22 Nisan 2016 Cuma

Blogger Kayıt Şablonu Nedir ? Ne İşe Yarar ?

Merhaba ;

Blogger altyapısı ile blog sahibi olan birçok kişinin bilmediği ve yaygın olmamasına rağmen kullananların vazgeçilmezi olan kayıt şablonunu sizlere anlatmak istedim.

* Kayıt Şablonu Nedir ?

Öncelikle kayıt şablonu ; Bütün yazılarımızda kullandığımız kalıplaşmış olan ve sürekli kullandığımız cümleleri otomatik olarak yazılarımıza eklenmesini sağlayan blogger'a özel bir eklentidir.

Örneğin ben her yazımın başına "Merhaba ;" , sonuna ise "Bütün işlem bu kadar.Hayırlı olsun" cümlelerini ekliyorum.

Kayıt şablonu sayesinde bu kelimeler otomatik olarak yazımın başlangıcına ve sonuna ekleniyor.

Benim için vazgeçilmez değil ancak yazılarını belli kalıp üzerinde , sabit giriş ve sonuç cümleleri olan  blogger arkadaşlarımın işini kolaylaştıracağından eminim.

* Kayıt Şablonunu Nasıl Kullanabilirim ?

Blogger K.Paneli  > Ayarlar  > Yayınlar ve Yorumlar  > Kayıt Şablonu yanındaki " Ekle " Butonuna tıklıyoruz ve açılan pencereye yazılarımızda sürekli kullandığımız veya kullanacağımız cümleleri yazıyoruz ve sağ üst köşede bulunan " Ayarları Kaydet " butonuna tıklıyoruz.

Bütün işlem bu kadar.Hayırlı Olsun :)


Dipnot
Bu yazı 22 Nisan 2016 Cuma günü tarafından yazılmıştır. Güncel yazılarımızı RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz bu konu hakkındaki düşüncelerinizi yorum bölümünü kullanarak bana ve değerli ziyaretçilerime iletebilirsiniz.

2 yorum:

Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Lütfen bu yazımız ile ilgili yorum yapınız.
Diğer iletmek istediklerinizi iletişim sayfasından veya iletişim formunu kullanarak bana ulaştırabilirsiniz.