24 Eylül 2015 Perşembe

Blogger 3D arama kutusu eklemek

Merhaba ;

Yaklaşık 2 gün önce diğer bloğumdaki arama kutusunu beğenen bir ziyaretçi , iletişim formunu kullanarak arama kutusunu çok beğendiğini ve kodlarını paylaşmamı istedi.
Bende o arama kutusu için yaklaşık 1 saatimi vermiştim ve kendime göre , bloğumun tasarımına göre düzenlemiştim ancak o formu dolduran kişi o kadar zahmete girmiş ve bana ulaşmış diyerek kodları paylaştım.
( Bu kodu paylaşmamda etken olan , konu ile ilgili ufak bir anımdı.)

Anladımki blogger'ın her eklentisininde olduğu gibi arama kutusununda tasarımının özelleştirilmesi gerekiyor.
Ancak kod bilen var bilmeyen var.
İnsanlar bu kodlardan kaçabilmek için blog açıyorlar zaten :)
Fazla uzatmadan her tasarıma uyum sağlayabilen ve şık görünümlü 3 boyutlu arama kutusunun kodlarını sizinle paylaşmak istedim.

Kurulum ;

Kumanda paneli > yerleşim > gadget ekle > html/javascript (+) diyoruz aşağıdaki linkte bulunan kodu ekliyoruz.

< Blogger 3D arama kutusu kodu >

Daha sonra kaydedip çıkıyoruz.
Bütün işlem bu kadar.Hayırlı olsun :)



blogger_3d_arama_kutusu_bloggereklentideposu.blogspot

" Anahtar kelimeler : blogger arama kutusu, blogger 3d arama kutusu, blogger arama kutusunu değiştirmek, blogger hazır arama kutusu, blogger arama kutusunu düzenlenemek "





Dipnot
Bu yazı 24 Eylül 2015 Perşembe günü tarafından yazılmıştır. Güncel yazılarımızı RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz bu konu hakkındaki düşüncelerinizi yorum bölümünü kullanarak bana ve değerli ziyaretçilerime iletebilirsiniz.

1 yorum:

  1. eline sağlık, şık olmuş ekledim.
    teknodinamique.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Lütfen bu yazımız ile ilgili yorum yapınız.
Diğer iletmek istediklerinizi iletişim sayfasından veya iletişim formunu kullanarak bana ulaştırabilirsiniz.