17 Eylül 2015 Perşembe

Ücretsiz PvP Server Tanıtım Scripti-2017

Merhaba ;

İlk script paylaşımımı yapmış bulunmaktayım.
Orjinalinde Metin2 ve Knight PvP Server tanıtım scripti ancak özel olarak editlenmiş ve yalnızca metin2 pvp server tanıtım formatına çevrilmiş bence gayette hoş olmuş.
Fazla uzatmadan Scriptimizin özelliklerine göz atalım ve kuruluma geçelim.

Özellikleri ;

  • Geliştirilmiş admin kontrol paneli
  • Yeni eklenen istatistik bölümü
  • Sınırsız Metin2 pvp server ekleme
  • Üyelik sistemi
  • Özel geliştirilmiş banner html kod
  • 8 adet anasayfada , 2 adet ek sayfalarda olmak üzere toplamda 10 adet reklam alanı.
  • Duyuru paneli
  • Özel arama butonu
  • Şık tasarım ve açığı bulunmayan php kodlama sistemine sahip.

Uyarılar ;

  • Öncelikle footer kısmındaki siteisminiz.com haricindeki yerleri değiştirmemeniz gerekiyor değiştirdiğiniz takdirde script hata verecektir bununla birlikte telif hakkı ve içerik koruması nedeniyle siteniz dmca tarafından google sıralaması düşürülecektir.
  • PvPBurada.NET telif sahibidir ve izinsiz kopyalanıp dağıtılması yasaktır.
  • Bunların haricinde script ile ilgili bütün değişiklikler serbesttir.

Script Fotoğrafları ;






Kurulum ;

  • İndirmiş olduğunuz arşivin içinde ftp atılacak klasörünün içindeki tüm dosyaları sunucumuza upload ediyoruz.
  • Ardından veritabanı oluşturarak bilgilerini not ediyoruz.
  • " _inc/ayarlar.php " açıyoruz ve not ettiğimiz veritabanı bilgilerini uygun biçimde işliyoruz.
  • " _inc/ayarlar2.php " açıyoruz ve kontrol panelimizin kullanıcı adı şifresini belirliyoruz.
  • Dipnot : kontrol paneline ulaşmak için " siteismi.com/_admin " biçiminde url kısmına yazmanız gerekiyor.

Demo

Demoyu görmek için Tıklayınız.

İndir

Script'i indimek için tıklayınız.

Anahtar Kelimeler ; pvp server tanıtım scripti, metin2 pvp server tanıtım scripti, pvpburada.net scripti, metin2 tanıtım scripti, server tanıtım scripti



Dipnot
Bu yazı 17 Eylül 2015 Perşembe günü tarafından yazılmıştır. Güncel yazılarımızı RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz bu konu hakkındaki düşüncelerinizi yorum bölümünü kullanarak bana ve değerli ziyaretçilerime iletebilirsiniz.

2 yorum:

Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Lütfen bu yazımız ile ilgili yorum yapınız.
Diğer iletmek istediklerinizi iletişim sayfasından veya iletişim formunu kullanarak bana ulaştırabilirsiniz.